Hallo Gast

Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 4 5 6 ... 10
1
Nieuwe functionaliteiten / Re: Koppeling met knab
« Laatste bericht door Guido Gepost op 01 december, 2022, 22:04:49 »
Bij de bankkoppeling bij mijn rekeningen staat 'inlezen in acumulus' bij dataacces maar 'expired' bij unifiedpost, beide hebben dezelfde begin- en einddatum.

Banken, waaronder KNAB besluiten soms om onduidelijke redenen om toestemmingen te laten vervallen. Soms ivm updates, maar meestal is niet duidelijk waarom. Over het algemeen is het verlengen van de toestemming voldoende om de mutaties weer automatisch bij te werken.
2
Nieuwe functionaliteiten / Re: Koppeling met knab
« Laatste bericht door Jbardoel Gepost op 01 december, 2022, 20:49:27 »
Zijn er weer problemen met de knab koppeling?

Er worden al dagen geen mutaties opgehaald en er verschijnt ook geen saldo in blauw naast het saldo in het overzicht op de beginpagina.

Bij de bankkoppeling bij mijn rekeningen staat 'inlezen in acumulus' bij dataacces maar 'expired' bij unifiedpost, beide hebben dezelfde begin- en einddatum.

Ik ben geneigd maar weer handmatig te gaan inlezen want ik vind het vrij onstabiel.

3
Vraag & aanbod / boekhouder gezocht voor de advocatuur
« Laatste bericht door Jennifer Gepost op 28 november, 2022, 10:35:02 »
Beste,

Ik ben op zoek naar een boekhouder die bekend is met de advocatuur en voor mij de kwartaalcontroles, de btw-aangiftes en de aangiftes inkomstenbelasting kan verzorgen.

Met vriendelijke groet,
Jennifer de Graaff
4
Nieuwe functionaliteiten / Re: SEPA incasso via Mollie
« Laatste bericht door DeWiFiSpecialist Gepost op 20 november, 2022, 10:23:41 »
Ja, dat is misschien wel het beste dan. Mijn huidige bank KNAB bied dat niet aan, maar dan wordt het tijd om te switchen...
5
Nieuwe functionaliteiten / Re: SEPA incasso via Mollie
« Laatste bericht door Bert-Jan Gepost op 19 november, 2022, 19:04:50 »
Aanvulling: als je regelmatig incasso's wilt uitvoeren, is het een idee om een gewoon incasso-contract aan te vragen bij de bank.

Acumulus genereert daarvoor het xml-bestand dat je kunt uploaden bij de bank.
6
Nieuwe functionaliteiten / Re: SEPA incasso via Mollie
« Laatste bericht door Bert-Jan Gepost op 19 november, 2022, 14:28:32 »
Acumulus biedt geen ondersteuning voor sepa-incasso's via de Mollie-api.
7
Nieuwe functionaliteiten / Re: SEPA incasso via Mollie
« Laatste bericht door DeWiFiSpecialist Gepost op 19 november, 2022, 14:18:04 »
Nog even dubbelchecken. Is er iets mogelijk vanuit Acumulus om een automatische incasso te doen voor abonnementen via de Mollie API? Is dat te maken? Of moet ik daar extern voor kijken?
8
Webkoppelingen / Re: WooCommerce plugin - BTW verlegd wordt niet goed geboekt
« Laatste bericht door Bas-ehv Gepost op 18 november, 2022, 13:05:23 »
Als je zomaar tussenliggende facturen gaat verwijderen dan zal een belastinginspecteur daar niet heel enthousiast over zijn. Je kunt beter voorkomen dat geannuleerde bestellingen in Acumulus komen, of in Acumulus de annuleringen met een creditering laten wegvallen.

Heb het bij de automatisch verzenden ingesteld nu.

Order maak ik zelf aan en betalingwijze overboeking, doe zelf niet de overboeking, de order word dus in feite ook nooit actief in mijn webshop omdat er niet betaald is. Dus in feite is het geen echte order. Maar zal er op letten in de toekomst.
Er is geen geld hiervan binnen gekomen dus ook niks zichtbaar op Mollie of 1 van mijn andere rekeningen. Alleen als belastinginspecteur in mijn webshop software zou kijken zou hij deze kunnen zien.
9
Webkoppelingen / Re: WooCommerce plugin - BTW verlegd wordt niet goed geboekt
« Laatste bericht door Guido Gepost op 18 november, 2022, 10:43:23 »
Als je zomaar tussenliggende facturen gaat verwijderen dan zal een belastinginspecteur daar niet heel enthousiast over zijn. Je kunt beter voorkomen dat geannuleerde bestellingen in Acumulus komen, of in Acumulus de annuleringen met een creditering laten wegvallen.
10
Webkoppelingen / Re: WooCommerce plugin - BTW verlegd wordt niet goed geboekt
« Laatste bericht door Bas-ehv Gepost op 18 november, 2022, 10:08:09 »
Om het een en ander te testen heb ik ook wat test bestellingen gedaan.

Deze daarna op geannuleerd gezet.

Ik zie dat deze wel in Acumulus komen staan, wel als openstaande facturen, maar staan ook in mijn MOSS.

Hoe wordt dit later gecorrigeerd, ik ga ze nu zelf ff verwijderen maar als ik het dadelijk automatisch heb staan alles wil ik wel weten dat deze goed gecorrigeerd worden. Nu klopt mijn MOSS niet.

Of is het iedere maand even handmatig kijken wat nog bij openstaan facturen staat en deze verwijderen indien deze geannuleerd zijn?

Pagina's: [1] 2 3 4 5 6 ... 10